mandag, september 11, 2006


LONDON

Det planlegges for tiden London tur. Så derfor vil jeg gjerne ha litt tips fra mine kjære lesere! Hva bør oppleves i London?

  • Ting jeg bør gjøre/ikke gjøre.
  • Hvordan få tak i billigst mulig billetter til musikaler +++
  • Billig fly og hotell
  • Ja, hva mer kan jeg si... Bare gi meg tips rett og slett om: Hvordan få mest mulig igjen for pengene..

Jeg var der for snart 2 år siden med folkehøyskolen, høydepunket da var STOMP og "Les Miserables" :D

Øystein foran de kuuuule telefon boksene! MÅ oppleves....

Endelig tid for musikal :D

10 kommentarer:

VegårshEirik sa...

...vel...e vil nå sei at du kan ikkje reise t London uten å se ein fotballkamp!!!!

E ville valgt Stamford Bridge (Chelsea), men fotball e fotball, så bare sørg for å få me dæ ein kamp!! ...andre alternativer i London e "Emirates Stadium" (Arsenal), Upton Park (West Ham), White Hart Lane (Tottenham), Craven Cottage (Fulham), +++

Anne Margrethe sa...

Takk for tipset! Det har jeg kjempelyst til! Men så blir det nok et prosjekt å få med de jeg skal reise med :(

Anonym sa...

Det er vel omtrent bare et engelsk lag det er verdt å se, men det vet du jo ;) og i såfall har du valgt feil by...og mer i såfall ville jeg jo vært med, hehe, men musikaler..næsj!

Anne Margrethe sa...

Vi får reise å se Liverpool en gang da vet du kjære ;) Hadde vært knall i grunn!

VegårshEirik sa...

...kan jo få me dæ Liverpool på bortebane (e jo ganske mange London-lag i engelsk serie..)...

men musikaler e heilt sikkert topp, bortsett fra at e ikkje har peiling på å som e satt opp for tida...
Konserter kan au være aktuelt...London e jo tross alt ein stor by, me mange konsertarenaer...sjansen e forholdsvis stor for at ein eller anna verdenskjent artist e "in town"...

Anonym sa...

Now you're officially invited for tea-party at Buckingham Palace! Just ring on the door-bell when you arrive!!

Anne Margrethe sa...

Yah! Det var jo litt av en invitasjon! Thanks ;)

Helene sa...

Hei du!!
Morro å reise til London!!
Eg vett kor du kan få tak i billige bilettar, men huske ikkje ka shappo hette. Viss du vil ha tips til sånne ting, skriv ein mail til johan, og vips du har masse gode tips...
Ein annen ting, ta milleniumsjulet(golden eye) da får du en fantastisk utsikt over London!!
Når skal du reise??

Anonym sa...

Kanskje du heller ska ta en tur te Stavanger å se "Skyfri himmel" på Rogaland teater.... Eller kanskje du ikkje lige Bjørn Eidsvåg.

Anne Margrethe sa...

Å joda, liker Bjørn Eidsvåg jeg! Har vært på konsert til å med! :) Turen vår er betilt! Det blir hele 4 netter!! 10.-14.nov!jippi!