tirsdag, februar 20, 2007

Send meg ditt bilde!


Jeg ønsker at du sender meg et litt oppdatert bilde av deg selv og gjerne (valgfritt) et bilde av noe/noen du setter pris på!

Bilde av deg vil jeg muligens etterhvert bruke som en eller anna design på bloggen min. Kanskje en ny kolonne, tiden vil vise.

E-mail: annema71@hotmail.com eller den enklere måten: ta kontakt via MSN!

Jeg gleder meg!

Mitt bidrag:
Mine to herlige nevøer!







Nå trenger jeg vel strengt tatt ikke legge ut bilde av meg selv, siden det er så mange på bloggen fra før, men skader ikke med ett til ;)

5 kommentarer:

Inger Brit sa...

Skal bli :-) Regner med du logger deg på snart.

Kenneth sa...

Trenger du flere bilder av meg? ;)

Anne Margrethe sa...

Ja, jeg trenger av alle :)

Vegard sa...

Liker lay-outet ditt på bloggen...

Heftig!

Gleder meg til å komme hjem til Påske! Da må vi finne på noe. Lenge siden sist nå...

Helene sa...

De blei kje tatt nåke blide i går :( men håper det ikkje haste sånn veldig...du skal få du skal få;)