søndag, mai 20, 2007

Jeg merker virkelig nå at blogginga til mange er så og si død. Er det facebook som har skylda? Eller er det eksamenslesing eller vårsola som kaller?

Det er ikke bare blogg oppdateringer jeg savner, men også kommentarer/hilsner. Skjønner at det ikke alltid er like lett å kommentere de lite innholdsrike innleggene mine. Men uten kommentarer får jeg heller ikke innspirasjon til å skrive noe morsomt. Så det betyr dermed at vi er inne i en ond sirkel.. what to do!

Uansett, jeg kan skrive litt om hva jeg har gjort i det siste.

16.mai var jeg på BIG, Ole Børud hadde konsert, og det var jammen meg bra! Noe som var langt i fra det vi forbinner med Børud stil, og jeg likte det :)
Etterpå bar det til byen. 16.mai er det nesten obligatorisk å sjekke utelivet. Men jeg, Helene og Karoline gadd ikke betale inngangspenger på Galleri, og det var nesten kuldegrader ute (i følge Helene), så vi gikk hver til vårt og la oss faktisk!

17.mai: hipp hurra! Kl.7 bråvoknet jeg av de tradisjonelle saluttene rett oppi høgget, jeg var i utgangspunktet i dyp søvn, men nå i svime og trodde det var krig... men tvert i mot! På med bunaden!
"17.mai med sol og sommer, her er det Holvika skole som kommer, heisann, hurra!!"
Jeg løp ned til farmor, vi kikka på barnetoget, og spiste god frokost :)
Resten av dagen tilbringte jeg i byen, så på de andre toga, hørte litt taler og spiste god mat. Takk mine gode venner for en fin 17.mai! Dere vett, var jo ikke så greit for meg, første 17.mai uten mamma og pappa ;)
Helene var i grunnen fotografen disse to dagene... så jeg har tenkt å stjele litt bilder av ho etterhvert. Men tok to med mobilen:

Sendte bilde til mamma for å bevise at jeg hadde fått strøket skjorta og at bunaden satt som et skudd... Åsså mine to skjønne venninner på det andre bildet da, Karoline og Helene.

5 kommentarer:

Vegard sa...

Det er sant! Blogginga er død! Neida. Men facebook har tatt over litt asså! Trist men sant!

Fant ut at en 17. Mai i Grimstad er bedre enn en i Oslo! hehe

Kenneth sa...

hei, leser jeg vet du.

Anonym sa...

Hei søs! Synes du er flink til å oppdatere jeg. Alltid gøy å lese hva du skriver. Jeg skal legge inn bilder i dag :-)

Anonym sa...

Hola gode venn!:) Naa bare kjapper jeg meg aa legge inn en liten kommentar! Er jo klar som et egg for at du skal fortsette med godbloggene dine!!! Saa fortsett, fortsett, fortsett! Ellers er livet i Brasil storveis!:)
Har forresten faatt jobb paa holvikaboligene, noe som gjoer det vanskelig med dannmarkstur! Men bare planlegg dato, saa faar jeg se om jeg blir med!Okey??
Love you a lot!
Smask Kristin

Anne Margrethe sa...

Take it easy, blogginga mi er ikke død altså ;) Men veldig koselig med kommentarer!! I'm lovin it!
(Blir helt rar av all eksamenslesinga jeg... rett og sletten)