søndag, desember 02, 2007

7. desember

Eksamen i videregående matematikk! Mitt liv disse dager!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Dette klarer du så fint at!!! Vi har troen på deg :-) Lykke lykke til!

Helene sa...

Takk for de :) Lykke til du også =) Vis du har lyst å komme opp en dag på nyåret og prøve ut den forhåpentligvis kommende optikeren så skal du få lov;) Eg må teste 60 øyer i løpet av januar og februar, så trenger litt øyne å leke med.. Heldig vis har nesten alle to styk, så da trenger eg bare 30 frivillige :P
Nå er de håndball!!! Heia NORGE!!

Helene sa...

Så bra =) Da får vi finne en dag som passer etterhvert =) Er du heldig så får vi laga noen briller også...men de er "vanskelig" å få tak i glass så eg kan ikke garantere noe...
Men uansett, så anbefaler eg ein liten tur på en synsam butikk i løpet av desember, for de har 30-50% på alle innfatninger så du kan være heldig å finne en billig innfatning som du liker, så har du vertfall de...(en får alltids satt glass i de seinere;) Men de kommer jo ann på lommeboka også;)Siden de er mye anna som skal handles nå i desember ;)

Kenneth sa...

heia heia!