mandag, november 24, 2008

Budapest 14.-17.nov

En helg fylt med glede, latter, god mat og drikke, guiding, shopping, bursdagsfeiring, massasje og litt smerter... Takk for turen jenter! :)

Buda by night














Inger og Helene hygger seg..














Gjengen














Guiden vår, Kristoff, kompisen til Karoline



















En statue i Budapest som folk tok bilder ved, men jeg aner ikke hva som var så spesielt med den..



















Jeg er kartmester! (Eller lettere forvirra..)

6 kommentarer:

Inger Brit sa...

Så ut som en vellykket tur med jentegjengen :-)Gøy med storbyferie!

Anonym sa...

Ser ille trivlig ut! Merker jeg har veldig lyst til å reise dit jeg også :)
Har trua på deg som kartleser

Anonym sa...

Åååå, det er så stas med storbyferie! Det så ut som dere hadde en fin tur! Jeg vil også til Budapest!

Inger Hilde sa...

gjentar gjerne suksessen jeg :)
Fine bilder!

Anonym sa...

D natt bildet var utrolig fint! D e gøy å reise vettu:D

Anonym sa...

Ser ut til at dere hadde en fin tur!

ANNMERKING: Du må huske å advare folk om den kokende sjokoladen når man lager sarah bernad!!! AU!! Fingertuppene mine :(