fredag, januar 30, 2009

Masse bilder fra mobilen :)

16.-18.jan var jeg i Grimstad. Det var veldig koselig, nesten hele familien var samla!
Her følger guttene ivrig med på barnetv...














Lørdag var Sander Benjamin, mamma og jeg en tur i byen, her koser SB seg på kafe med "porke" ;)



















Sebastian har skjønt det! Heia Start!



















Søte søstre..














Her er det noen bilder fra leiligheten her på Brattås. Er fra stua og kjøkkenet, vil du se mer får du komme på besøk :)




























Som du kanskje skjønner var det delvis møblert, og denne sofaen er IKKE min :p










































I går hadde jeg mitt første middagsbesøk i Uranusvegen :) Blomkålsuppe sto på menyen! Namnam! Det varmet godt for en sår hals!














Natalia :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra du hadde fått med bilde av SB :-D

Anonym sa...

Ser ut som du har fått det fint der da!:-)

Anne Margrethe sa...

Annette: Hvilket bilde tenkte du på? Det på veggen i leiligheten, barnetv-titting eller kafe? ;)

Gard: Jøss, er du innom bloggen min, hehe, så koselig med kommentar :) Og velkommen på besøk!

Anonym sa...

så fin leilighet u har fått:) og takk for deilig suppe!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Tenkte på det i leiligheten ja.. siden vi snakka om barnebilde av SJ :-)

Helene sa...

Fin leilighet du har fått deg =) Såg skikkelig hjemmekoslig ut der :)

Anonym sa...

Apropo bilder.. synes jeg dra kjensel på det ene julekortet på kjøleskapet ditt jeg ;)?