søndag, april 05, 2009

Gleder-meg-til-liste

  • Halv dag og kake på jobb på onsdag
  • Start-Rosenborg!
  • Kvalitetstid med mine herlige venner :)
  • Komme hjem til mamma og pappa
  • Synge på Borgen
  • Påskemorgen (slukker sorgen)
  • FRI
Nå er det bare 2 1/2 dag igjen på jobb, så skal jeg ha en etterlengtet langhelg. Jeg tror ikke jeg har gledet meg så mye til ferie noen gang!
Og det beste er at jeg har så utrolig mye å se fram til etter påska også. Da venter Tromsøtur, konsert i Sandefjord, København og mye mer :)

ØNSKER ALLE EN FANTASTISK PÅSKE!

5 kommentarer:

annette sa...

Vi ska også til danmark!!!!!!!!! :-)

Vegard sa...

Jeg skal og til danmark!!!!!!! :-)

Kirkegårdsgata sa...

God påske!

(vi skal ikke til Danmark)

Helene sa...

E ska heller ikje t danmark, men d e jo t me du kommer t i tromsø, og d blir knall!! Gleder me masse! Og til i morra!!! Start-kamp -> du får den store ære å være den som tar me m på min første startkamp!!! ;-)

Inger Brit sa...

Vi skal også til Danmark :) Gratulerer med dagen enda en gang! Ha en super påskeferie :)