torsdag, august 31, 2006

Jeg har så skrekkelig lyst å skrive noe.. men jeg kommer ikke på noe å skrive..
Føler meg rett og slett litt tom i hjernen liksom. Tror kanskje harddisken min ble litt ødelagt i natt. Det er viktig å ta godt vare på hardisken, ikke lagre alt for mye. Da begynner den å gå litt tregt og henge seg opp, og det er vanskelig å finne fram. Tar en restart jeg, så kanskje det ordner seg...
Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake med noen geniale innlegg etter oppryddningen og restarten :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan jo fortelle om brownies og feiring i går.. og jobb...

AFK

Anne Margrethe sa...

Ja, der fikk du det kort fortalt i grunn :) Kenneth har fått seg jobb, grattis!! Så til alles opplysning, det var det vi feira!Jeg kommer nok med en oppdatering løpet av helga.

Marte sa...

jeg fant veien hit å...:)
Ja, økonomi er gøy! men sliter litt med matten. er det noe du er super god på?? hehe.. sifra!
Nå ser jeg på macgyver. Spennende:D
vi snakkes

VegårshEirik sa...

gost å høre at du har hatt ein fin sommer, og at alt står bra t!!

..når d gjelder happiness-videoen e sendte dæ, så e lyden litt dårli på dei første sangene...men d va d au på Skjærgårds...
Men uansett: Glad du likte den!