mandag, mai 22, 2006

Ferdig med første, to igjen!

Alle er sikkert lei av all eksamensprate.. så nå skal jeg liksom skrive om noe anna. Men nå har det seg slik at jeg ikke har noe anna liv om dagen. Jeg våkner, leser, spiser, leser, prater litt på MSN i blant.., leser, ser bittelitt på tv, spiser, trener litt, leser, og sover... Så hører jeg på radioen, får med meg mye artig der.

Om en uke nå har jeg sommerferie! Det blir digg det! Gleder meg også veldig til å besøke søster og co i Sykkylven :) Måtte bare SAS og Gardemoen være snille med oss!

Konge at du har fått til å skrive kommentar til meg Giske, stolt av deg :)

FINITO :

Det føles godt...

6 kommentarer:

Helene sa...

Så bra!! håper den gikk bra da ;)
Lykke til med de to neste!!!
Det er digg med sommerferie...du har noe å glede deg til... ;)

Anonym sa...

Nå får du en kommentar til, så kan du bli enda mer stolt av meg :D I dag skal jeg hjem, hjem til gården:) I morgen skal jeg se min kjære igjen!! God sommer!

Anonym sa...

åå.. glemte å signere den der jo.. klemmer fra GISKE :)

Anonym sa...

Hei du nordbuar. Ei helsing fraa sorlige traktar. Er det bare meg, eller har plutselig alle faatt blogg????? Kossen har du det?

Helene sa...

Heisann!!!
De hadde gjort seg med ein oppdatering her.... lurer på hva som skjer i livet ditt????

Anonym sa...

Denne bloggen ble akkurat kåret til verdens mest oppdaterte blogg, gratulerer! Du har vunnet en død blekksprut fra selveste Japan!