mandag, mai 01, 2006


Så deilig det er med en ekstra fridag! Skikkelig langhelg :)
I dag har jeg endelig fått gjort en del skolearbeid.. så var jeg å tok solarium, vet ikke om jeg får lov å si hvem andre som var med... Så sykla jeg en stund.

I går bestilte jeg flybilletter til meg og mamma opp til Ålesund! Vi skal dit 19.juni og besøke min kjære søster og Thomas! Det gleder jeg meg veldig til! Det var knallbillige billetter, så hvis noen har tenkt å reise med fly i Norge i sommer... skjekk ut www.braathens.no altså! Ble bare 550kr tur/retur per pers!



Jaja, nok reklame!

Marie, hvis du leser dette... Hva er mailadressa di? Hadde vært koselig å hatt deg på MSN vettu!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Hvem andre var med??

Anne Margrethe sa...

DU!!!!!!!!! :D

Anonym sa...

Haha... pass så dere ikke får hudkreft.
Når flytter IB og Thomas da? Hm ... trodde det var i sommer. GM sier at det blir nok streik. AFK

Anne Margrethe sa...

Hehe... De flytter ikke før seint på sommeren, vi kommer jo ganske tidlig :) Så det blir full futt for mamma, vi kommer til Kevik på fredagen, og da er det rett vestover for mams og paps!
Du har ikke fått deg blogg enda du da??

Anonym sa...

jeg trodde jeg la igjen adressen min jeg..., men men. den er i alle fall: mslaathaug@hotmail.com
og så har jeg fått meg blogg jeg og, den finner du på: http://spaces.msn.com/marieslaathaug/
hyggelig om du stikker innom.
så snakkes vi i alle fall på msn,
kjempe greier det!

Anonym sa...

om magny har msn foresten? bare lurer, det er ikke så lenge siden jeg begynnte med dette her selv ser du...men nå er jeg så på nett alså!!