søndag, mai 14, 2006

Nå er det absolutt på tide å oppdatere litt igjen...
Jeg har hatt en super bra helg! Med venner og seine netter. Flotters :)
I går ble det litt vilt.. etter et stort inntak av Randis hjemmelagede karameller ble alt plutselig 1000 ganger morsommere :)
Ellers farta vi ned til byen en tur, var innom Gaveriet blant anna, spilte bittelitt Ligretto...
Tror ikke det har skjedd så skrekkelig mye siden sist. Jeg leser litt til eksamen. Og øver på noen sanger, for:

17.mai i Arendal: Happiness har konsert på torvet etter fakkeltoget (22-23 tida)

Det absolutt verdt å ta turen ;)

Ellers er også alle velkomne til meg i Misjonsalen etter borgertoget i Grimstad. Vi samles og koser oss!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann! Jeg skal være i KrSand på kvelden, dessverre. Men russetoget skal jeg få med meg i Grimstad. Vi sees vel kanskje da!? Klem M

Anonym sa...

bra for deg