søndag, mai 07, 2006



Morsomme folk!

Jeg er på skikkelig humør i kveld.. men jeg har ingen å tulle sammen med :(
Ingen som svarer på MSN heller... Så kan jeg nesten ikke ringe noen, for klokka er så mange.
Men det jeg kan gjøre er å se på bilder jeg syns er morsomme!
Her er noen bilder av folk jeg kjenner som jeg kan le mye med og av... :


Energifylte Martin og søte søster Inger Brit!


Øystein Pøysten (Karlsen!!!)


Kuuuuule Marte SS!


Per Øyvind fra Fredtun... hvor er du blitt av?


Livlige Gunoria, sprøe Helene og.... ja.. det "hender" jeg ler av meg selv *rødmer*

Her fikk dere se noen av mange.. Karoline, det er en skam, jeg har ikke bilde av deg på pc'n, leita og leita! Give me one!

Disse menneskene får meg altså til å le! Fikk de deg til å le?

(Er det noen som vet hvordan man kan legge inn en liten videosnutt? Skjønner meg ikke på det)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!

Ja, nå har e sjekka ut bloggen din! Mye bra! Særlig d bildet av Magny, meg og deg. wohoo...jeg er sååå sprø ;)

Gleder meg til å komme hjem asså!

KoZ og klemZ! haha!

Anne Margrethe sa...

Ja, det er så moro å være med dere! Gleder meg sååå til du kommer hjem, om ikke så altfor lenge!
Nå er vårrullene ferdig :) namnam

klemzzzzz

Anonym sa...

Heisann søs!
Du er flink altså. Er stadig inne og sjekker om du har skrevet noe mer morostreker :-) Du er toppen. Gleder meg til besøk!