torsdag, mai 18, 2006



Regn og eksamenslesning = boring


Nå pøser det ned...
I går regna det også :( Så konserten ble avlyst, og det la generellt en demper på 17.mai.
I dag kjenner jeg meg trøtt og daff.. ikke mye lyst til å lese til eksamen!
Bare 11 dager til sommerferie! Men løpet av de dagene har jeg 3 eksamener.. Jeg er nok ikke alene om å kjenne meg umotivert og lei av skolen nå.
Har du noe på hjertet, skriv dine tanker i en kommentar her hos meg. Kanskje vi kan oppmuntre hverandre og gjøre slutten av mai til en litt bedre tid allikevel ;)
Finn fram kaffe/kakao/te og pleddet ditt, så blir kanskje ikke lesinga så ille likevel... (jeg prøver værtfall intenst)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo du er faktisk den eneste i hele verden som er umotivert nå for tida! Skole er så utrolig gøyalt, spesielt eksamen! Da kan man ta med seg brus og sjokolade og riktig kose seg :)

Anonym sa...

masse lykke til med eksamen i morgen! Jeg savner deg... Håper på å få sett deg snart. Gla i du!
Klem klem