fredag, april 28, 2006

På tide å skrive litt igjen :)

Det er helg, og jeg nyyyter det! Blir en rolig helg tror jeg.. deilig det. Eksamensstresset siger på.. tenker at jeg kanskje ikke har råd til å ta meg så veldig mye fri likevel :(
Men jeg tar meg i det minste litt tid til å skrive noen velvalgte ord til alle der ute som leser min innholdsrike blogg! (Magny, leser du dette??)
Jeg var inne på Helene sitt space i går, og stjal noen bilder... tenkte jeg ville dele et med dere:



Takk til dere som alltid sier jeg er så fotogen! Nå har jeg virkelig skjønt hva dere mener...
Jeg er jo helt fantastisk vakker :)

hehe...


5 kommentarer:

Anonym sa...

hmm...

Anonym sa...

halla, visste ikke at du har blogg. det har jeg og fått nå.
du tar deg vanligvis bedre ut enn det, så ikke fortvil
marie

Anonym sa...

Heihei. Du ser vanligvis bedre ut enn dette på bilder. Lykke til med eksamenslesing. Annette

Anonym sa...

Heihei. Du ser vanligvis bedre ut enn dette på bilder. Lykke til med eksamenslesing. Annette

Anne Margrethe sa...

Takk skal du ha Annette, det varmer :D