søndag, april 23, 2006

Fisketur :)

I dag dro jeg og Kenneth ut til Hasseltangen på Fevik. Med engangsgrill, pølser og fiskestang kunne ikke søndagen bli bedre! Eller jo, forresten, fisk!
Å fiske er veldig gøy :) Det var en stund siden sist, men teknikken var ikke glemt, å neida... var ikke min feil at bunnen kom så fort..
Dere lurer sikkert på hvem som fikk de flotte fiskene på bilde! Å, nei, jeg har ikke tenkt å skryte på meg noe nå.. For det var Kenneth som fikk torsken. Men det skal jo sies at han fikk den rett etter jeg hadde tilbudt meg om å bytte plass og rådet han til skifte sluk (hvertfall så sa jeg meg enig i at han burde det...)!
Jeg fikk den nydelige seien :)
Så kosa vi oss med pølser og brus. Nei, jeg så ikke noe skilt om at fjellet kunne sprekke pga varme fra bål eller grill jeg!







2 kommentarer:

Helene sa...

Hei!!!
Det ser ut som dere hadde de veldig koslig :) Fisking er gøy ;)
Hatt fisk til middag i dag då??
Klems

Anonym sa...

Ja, koselig var det :)