torsdag, april 06, 2006

Trening...

Tro det eller ei, i dag har jeg vært på fotball trening! Express damelag... (7-er fotball).
Det er rundt 7-8 år siden jeg sa midt farvel til Jerv (nå Amazon), og "godfoten" er forsvunnet for å si det sånn!
Men det var veldig moro! En fin erfaring :) Skulle gjerne vært med videre, hadde det ikke vært for at de flytter treningen til tirsdag, og da jobber jeg :( Kjipt!
Trening har dessverre vært en tilbakelagt sak for meg de siste åra, men nå kommer våren, og jeg er klar!
Som dere kanskje vet har jeg fremdeles ikke sertifikat, så da skulle det vel bare mangle at jeg var en sprek sykkelist, og at lange gåturer var en del av hverdagen... Og det er mitt mål. Mitt første skritt nå er jo å skrive alt dette her, så dere som leser (hvis det er noen da...), skal ha kjempestore forventninger til meg i framtiden! Men så er det vel noen av dere som kjenner meg så godt at dere ikke har helt troa likevel... Jeg snakker og snakker om mine ambisjoner, men det blir ofte bare der også... Men jeg skal prøve å ikke skuffe dere ;)

Jeg vil gi en takk til Therese som dro meg med på trening i dag. Du er vel toppen du!

1 kommentar:

Anonym sa...

Go girl! hehe :)