mandag, november 06, 2006

Bloggfantasien min svekkes midt oppi skoletress og mer... Rett og slett!

Ei skolelei jente. Bilde er vel å merke tatt på Fredtun, "friåret" mitt... Men syns allikevel det illusterer hvordan jeg ser ut om dagen...
















Men for all del, jeg skal ikke klage! Heller se det positive i det.. får jeg ikke utdannelse, får jeg heller ikke den jobben jeg drømmer om... (hva nå det er) !
Jeg hører jeg må nyte studenttilværelsen så lenge jeg kan, for å jobbe er visst enda mer slitsomt. Jeje, tenker de er glad de slipper eksamen, tenker nå jeg da! Må bare nevne at jeg har 5 eksamener før jul, og 9 tilsammen dette skoleåret...

Tross dette er jeg positiv! Alt dreier seg ikke om gode karakterer. Jeg er glad jeg har mange gleder i hverdagen også! F.eks ser jeg veldig fram til å reise til London på fredag (noe jeg ikke klarer å unngå å nevne i omtrent alle innlegg...).

London bertene:

















Håper alle dere som måtte være innom bloggen min har det bra! Husk: Mist ikke motet og gi ikke opp!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Jo, selvfølgelig husker jeg deg ;-). Jeg har snakka litt med broren din her i Oslo og, hehe. Han er og kul. Hva driver du med i år da? Bor du i Grimstad?

Anonym sa...

Hehe, ja. Det er ikke lett, vettu, når alle dørene er blå ;-). HiA er bra, vettu. Jeg ser deg sikkert på Joker en gang når jeg kommer hjem, gjør jeg ikke? c",)

Anonym sa...

Lykke til med London-tur og eksamener før jul! Det går nok godt! :-)

Anonym sa...

Eg tenker som deg..de skal bli "godt" når alt dette examens presset er over... eg ser heller gleden av å jobbe ;P tenk å slippe å "lese" og "pugge" det skal bli DEILIG å slippe...

Du må ha en superduper tur til London :) Så skal eg kose meg GLØGG på Fredtun i helga:D

Marte sa...

næmenn?? er det dere tre som skal på londontur? jeg å!! med ingerjohanne og livrandi! vi reiser å fredagen. Så utrolig gøy!! hehe.. hvor skal dere reise fra? blir dere lange? kanskje vi plutselig ses der borte=) ohyes! london here we come!!!!!!!!!!

Anonym sa...

synes du er lang nok jeg...

Anonym sa...

Heisann! Så gøy at dere skal til London. Da må dere gå på musikal altså - kjepmegøy! Footloose var bra, men den er ikke av de største. Kjøp for eks rest-biletter på Liecter Squere samme dag, der er den offisielle bilett kiosken(Tkts tror jeg den heter)da blir det ikke så dyrt. PS: ingen show går på søndager. HVis dere skal på Kino kan, så sender de storfilmen The Departed m/Leonardo DiCaprio, vet ikke om den har kommet til Norge ennå. Sånn ellers så har jo jule forbredelsene såvidt begynnt så da er det jo shopping som er det store... hviss dere går på Hägen Dazs restaurant får dere en fantadtisk is opplevelse! vi var der kl ett på lørdags-natten og spiste en fantastisk is. Det kan bli dyrt og reise kollektivt, men du kan kjøpe Oyster-card(koster £3 å få, da slipper du å bla frem penger hele tiden, og det kan du få tilbake når du leverer det in igjen)det kortet kan du fylle på med så mye penger du trenger, i automater. kursen er ca £1=12,5kr og treningstøy er biligere der enn her. Hils Magny og Olaug og ha en topp tur!!!

Anonym sa...

Å ja glemte visst navnet, Det var meg, Marie...