onsdag, november 29, 2006

Shopping!

Kjedelig lesing: Etter en godt fornøyd gjennomført matteeksamen tok jeg meg fri fra lesing i dag. Sto opp kl.9, dro til Sørlandssenteret, og var der ALENE i 5 timer!! Jeg tenkte at å dra alene ville være mer effektivt. Jammen meg fikk jeg handla en god del, men du så lang tid jeg brukte på å bestemme meg! Men takk til dere som har sendt meg ønskeliste, uten dere ville jeg vel gått rundt der fortsatt... Og alle som kjenner meg ville i tilfelle holdt seg langt unna, for etter en lang dag med shopping er jeg ikke så blid. Tross alt: Jeg gleder meg til jul!

Ikke fullt så kjedelig lesing:

Dette får folkens til jul i år:


  • Phø, jeg er ikke helt skada altså...

Quiz: Hvor har Anne Margrethes humor tatt veien?

2 kommentarer:

Helene sa...

Du er heldig som er ferdig med matte eksamen....og har ENERGI TIL SHOPPING!!!!
Eg begynner eksamens perioden på mandag og starter med matte...men de er vel bare peace of cake i forhold til hva du rekner på... ;P

Hvor humoren din er blitt av tørr eg nesten ikke å tippe på..men den har kanskje blitt gjemt bakom ei side i matteboka (hahahaha..nei de var ikke morsomt;P)

Eg vett vertfall at min (fra før av dårlige) humor er blitt meir miljøskada av å gå på optikk....

Anonym sa...

hehe, synes du er morsom jeg...