tirsdag, desember 12, 2006

Julerengjøring...

For første gang i historien gleder jeg meg til å gjøre rent til jul! For da betyr det at jeg er ferdig med eksamen og juleferien er begynt! Men det er enda noen dager igjen... en uke faktisk.
I går begynte jeg på pyninga i det minste. Kjøpte ferdig pepperkakedeig, var ganske skeptisk i utgangspunktet, men det ble skikkelig gode og fine pepperkaker :) Hang hjerter i vinduene. Så var jeg på Kid å kjøpte mine aller første julegardiner! Ble riktig så fint! Prøver å få litt julestemning mens jeg sitter gravd oppi bøkene, som i dag er markedsføring. Nå mangler bare gjennomførte eksamener og vasken, og julen kan komme.

4 kommentarer:

Helene sa...

Er de noe eg også gleder meg til så er de julereingjøringa;P
Sjøl om eg ikkje skal være her akkuratt i jula, så skal de bli deilig å få vaska og rydda litt... Hadde du komt på hybelkanin jakt her i dag så hadde eg garantert deg gevinst;P Lykke til med innspurten....

Anonym sa...

Du har lik mopp som meg. Det er flotte greier, det. Vaske ører med mopp er noko alle burde prøve. Det burde eg òg, men eg har ikkje gjort det enno. Me får sjå. Hæppi advent!

Anne Margrethe sa...

Marte: Jo, er nok en grei mopp det.. men jeg har ikke sånn. Søkte på google, og fant bildet. Moro at du stikker innom bloggen min!
Helene: Jeg har nok med å vasse i mine egne hybelkaniner ;)

Anonym sa...

Du som har så tidlig ferie tar vel julevasken for meg også?