lørdag, mars 28, 2009

Solbrent...

En liten vårfølelse snek seg på forrige helg, da var det deilig tempratur og kaffe i sola, men så kom snøen! Det lavet ned, og fredagsmorgen måtte jeg stolpe meg fram igjen.
For å ikke miste den ørlille vårfølelsen, tenkte jeg solarium var det rette. Årets første.
Jeg la på penger, det ble en del minutter.. nok litt for mange minutter. Jeg tok ikke hensyn til at huden min ikke har vært så lys noen gang, tilnærmet hvit, så det resulterte i at jeg nå ser ut som en kokt hummer på magen, ryggen og låra. Det gjør vondt når jeg dusjer. Men det gjør ingenting, det er verdt det. For jeg får litt sommerfølelse. Jeg gleder meg til å ligge altfor lenge i sola. Gleder meg til å flasse på nesa.
Jeg lengter etter sommeren.

2 kommentarer:

Bergljot sa...

ja den hersens snøen har ingenting her å gjøre! men ingen dum ide med solarium igrunn. Jeg liker så godt historien om da Knut Gunnar skulle ta solarium for første gang, han tok like godt en halvtime, og fant ut at det var vel best å ligge helt uten klær... vanskelig å sitte etterpå :) velvel. Så fin ny look på bloggen, liker bildene! Håper du har det bra :)

Kenneth sa...

jeg er rutinert og tar 12 min en gang i uka ;)