lørdag, mars 07, 2009

EN 5 ÅRINGS DAGBOK

Jeg er tilbake til barndommen og har fått ørebetennelse og hull på trommehinna. Så nå har jeg vært på storshopping på apoteket! I tillegg til det som allerede befinner seg i skuffen, har aldri eid en større mengde med medisiner egentlig...
Ellers har det begynt å snø igjen.. og jeg har inntrykk av at alle virkelig er dritt lei! Og det inkluderer meg også. Det jeg trenger nå er VÅR og påskeferie!
I frykt for at dette blir et veldig sutrete innlegg, skal jeg prøve å dra fram noe positivt:

Jeg har bare betennelse i det éne øret.
Det er helg, og jeg har lørdag og søndag og slappe av på.
Jeg gleder meg enda mer til påske!
Jeg spiser potetgull og drikker cola med ganske god samvittighet..
Jeg er akkurat så syk at jeg ikke orker å gå ut, men ikke så syk at jeg ikke orker besøk.

8 kommentarer:

Anonym sa...

syns det er veldig synd at du er syk, men skal prøve å være en god sykepleier selv om jeg ikke kan så mye om sykepleier yrket. men håper det hjelper litt:)

Inger Hilde sa...

uff da.. god bedring! :)
Nå har jeg endelig fått gjort noe med den utfordringa fra deg.. hehe.. forresten så er ikke jeg lei snøen! Kjøpte meg slalomski på onsdag! :D så jeg håper den blir en stund til!
Fred.

Kirkegårdsgata sa...

God bedring! Imponerende at du er relativt positiv.

Anonym sa...

nå ska e være litt egoistisk her: tenk på meg her oppe i nord, som ikje får oppleve noen særlig vår :) her e d vinter omtrent helt til e kommer hjem t sørlandet for sommeren :P hehe..så d e en positiv ting for deg å tenke på :)
uansett god bedring, håper du blir frisk snart! løøv u! ;)

Anonym sa...

Håper du har husket BIOLA, ellers kan du fort få litt diarè på kjøpet :-) God bedring!!

Anne Margrethe sa...

Natalia: Du er en super sykepleier :)

Inger Hilde: Morsomt bildet på bloggen din ;) Jo, vi vil ha vår!!

Kirkegårdsgata: Må jo være positiv vettu ;)

Helene: Det er ikke noe vårtegn her heller skal jeg si deg, hehe.. Gleder meg masse til å se deg i påska!!

Annette: Biola er allerede investert etter råd fra en erfaren mor ;)

Inger Brit sa...

Håper formen er bedre og at du hører :) Her er det full vårstemning og all snøen er smelta. Nå ligger Sebastian og spiser potetskruer og ser Mikke Mus :)

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?