fredag, februar 27, 2009

Julebord

I morgen tidlig reiser jeg på et litt forsinket julebord med jobben. Vi skal til Strømstad!! Jeg har som dere skjønner veldig store forventninger til denne turen.
Vi skal sove og spise middag på hotell.. Jeg fikk høre at hotellet er kjent for rølpete nordmenn på bedriftstur, noe vi sikkert kommer til å leve opp til (alle utenom meg vel og merke!)

Noe mer enn som så tror jeg ikke jeg skal skrive. Jeg får heller komme med en oppdatering senere.

Håper alle har en nydelig helg :
)



















PS. Dag Otto er Mesterens Mester!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ut fra dette bilde kan det jo tenkes at du er gravid når du kommer tilbake?? God tur!

Anne Margrethe sa...

Haha, med bare damer på tur og mensen kan det bli en utfordring :p

Anonym sa...

Bare damer?? Skulle nesten tro du jobba i helsevesenet :-)

Giske sa...

Veldig snasent bilde... Strømstad er veldig nærme meg, så hvis det blir for ille får du ringe, så kommer jeg og henter deg ;)! God tur! Gleder meg til neste helg!!

Kirkegårdsgata sa...

Håper du har det fint i det store utland! (og håper du tar det pent og relativt rolig)

Anonym sa...

HA HA HA -> fra nord ;)