søndag, februar 22, 2009

EN BUSSTUR JEG KAN LIKE

Bussen står der når jeg kommer,

bussen går når jeg har satt meg på.

Det er nesten ingen folk på bussen,
jeg får to seter for meg selv.
Det er ingen som lukter vondt ved siden av meg,
det eneste jeg lukter er kaffemaskinen.

Kaffen er god.

Bussjåføren prater koselig sørlandsdialekt,

det skulle bare mangle, jeg sitter jo på sørlandsekspressen.

Jeg får instrukser om hvordan doen skal benyttes,

og at sele er påbu
dt.
I veska har jeg to boller som søster ha laga,

jeg har allerede spist den ene.
Det er søndag,

en fin dag å kjøre buss på

4 kommentarer:

Inger Brit sa...

Tusen takk for supert besøk :-) God tur hjem. Nå er vi snart høyt oppi skyene!

Anonym sa...

Jeg gleder meg til jeg skal kjøre sørlandsekspressen på fredag, jeg!:)

Anne Margrethe sa...

Ja, du kan glede deg Kristin ;) SÅ koselig at du kommenterer!!
Skal du til Grimstad?

Anonym sa...

Synes du kan ta ekspressen inn til Kirkegådsgata 10 b snart!