tirsdag, februar 10, 2009

1. Gå inn på mine bilder
2. Trykk på den 6. mappen
3. Velg det 6. bildet
4. Legg det inn på bloggen din å skriv litt om det.
5. Velg 6 nye som du skal utfordre



















Sommer!! Dette er bildet av Sebastian fra sommeren 2008 i Grimstad. Jeg kikka gjennom hele albumet, og det får meg til å savne sommeren veeeeldig.. Drømmer meg bort her under pleddet, drømmer om sol, venner, familie, is, skjærgården i Grimstad, grilling... ja, alt egentlig ;) Men for all del, koselig med snø og 15 minus grader også altså!

PS: Jeg utfordrer:

  • Jentene i Kirkegårdsgata (bildet fra valgfri pc)
  • Inger Hilde
  • Vegard
  • Maria Celine
  • Simon
  • Stine Berg

11 kommentarer:

Vegard sa...

Hadde ikke noe bilde i den mappen... :(

Anonym sa...

Du er ikke så god til å telle ;)

Anonym sa...

Det er ikke du heller AM... Du har utfordra bare 5!

Anonym sa...

Det var det jeg mente da...hilsen anonym nr.1

Anonym sa...

Ahhh.. Jaha.. Men da så.. hilsen anonym nr 2

Inger Hilde sa...

skal blogge når jeg får pcen med bilder tilbake fra reperasjon :)

Anne Margrethe sa...

Sånn, nå har jeg ordnet til 6, er litt trøtt av tall visst ;)

Anonym sa...

Men vi er jo begge enige om at AM er fryktelig dårlig til å telle da ;) hilsen anonym nr.1 igjen

Giske sa...

Hei! SYnes jeg fortjener en plass på blogglista di nå.. Du skulle fått en på min, hvis jeg finner ut av dette her etterhvert.. ;)

Kirkegårdsgata sa...

Takker for utfordringen! Tipper marthe finner et fiffig bilde!

Anonym sa...

skal bli ordnet! liker en utfordring ;) jeg er desverre hjemme i flekkefjord neste helg... når kommer du til byen?