tirsdag, januar 02, 2007

GODT NYTT ÅR!!


Håper alle mine lesere har hatt en fin jul og bra nyttårsfeiring! Jeg har vært mest i Grimstad, og litt i Drangedal... Legger inn noen bilder fra romjula og nyttårsaften. Så har jeg fått meg videokamera, så skal prøve å legge ut en lite video etterhvert også :)
Gimli og Trampe







Sebastian








Tante AM, Sebastian og Kenneth







Gutta boys: Kenneth, Martin, Thomas og pappa








Inger Brit og Sebastian












Tidsfordriv mens vi venter på at klokka skal bli tolv...








Ferdig med å skyte opp rakettene! Vi er kliss blaute, men humøret er på topp! God start på 2007 ;)

5 kommentarer:

VegårshEirik sa...

Ønsker dæ et strålans nytt år!! Regner me mi treffes etterkvart....

Anonym sa...

Hvor er det blitt av mamma Karlsen og farmor Karlsen???

Anonym sa...

Anne Margrethe!!:)
Godt nyttår, og takk for det gamle!
Var dumt det blei så lite hengings i jula! Får ta det igjen til sommeren!!
For en nydelig nevø du har! Heldiggris! Ja, nå er jo Eivind godt gift, så da kan jo jeg også begynne å håpe!
Shit man, ikke lenge til jeg reiser! I morra natt vettu. Da starter moroa!
Ønsker deg et herlig halvår! Så satser vi iallfall på litt bloggkontakt!
Glad i deg, kjære venn!
Stor klem Kristin

Anonym sa...

Hei søs!

Fine bilder :-) Du må sende på mail eller noe. Så får du de jeg tok. Hadde det veldig veldig koselig. Martin storkoste seg med dere og spesielt Kenneth :-)Hils.

Anonym sa...

Så jo koselig ut det ;) Bra kamera du har!