tirsdag, januar 23, 2007

Tannverk og høstvalg
Her går det i havregrøt, yoghurt og spritskylling om dagen. Jeg har fått betennelse eller noe i visdomstanna, så halve munnen er hovna opp å greier. Skal heldigvis til tannlegen på torsdag... Første gang jeg kommer til å bruke masse penger hos tannlegen, og jeg gruuuer meg!

Ellers tenker og grubler jeg på hva jeg skal gjøre til høsten. Var innstilt på å pendle fra Skien til Bø, men det viser seg å bli knalldyrt, så den tanken har jeg vel nesten slått i fra meg.
Satser på det dukker opp en løsning!
Håper alle mine lesere har det bra :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg fikk røsket ut mine 4 visdomstenner før jeg fikk noe problemer med dem:-) Takk og pris. Nå sitter jeg på sofaen med en ENDELIG sovende SB. Han har "skreket" i nesten 2 timer.. tror han har vondt i øret. En pinex gjorde susen..!! Håper det varer. Nå er kl middnatt. Jeg skulle legge meg tidlig!!??

Bergljot sa...

åh jeg føler med deg med visdomstennene, det er skikkelig kjipt.. jeg har bare 3 tenner og et stort hull igjen jeg. det var også litt kjipt med bø da. håper du og dere finner ut av det! vi sees uansett! lykke til med det og tenna! :)

Anne Margrethe sa...

Tusen takk for omtanke ;) Fant ut det ble et litt sytete innlegg..
Annette: Stakkars SB! Øreverk er noe herk!

Anonym sa...

Vært hos tannlegen eller?

Anne Margrethe sa...

Ja, Annette, nå har jeg vært hos tannlegen! Null hull :D Værre med visdomstanna... ganske så betent, og så må kanskje ta antibiotika. Så skal jeg til kirurg etterhvert, opptil et halvt års ventetid.

Anonym sa...

Men null hull er imponerende da :)

Anonym sa...

Da får du fjerne et par tenner samtidig. Tannlegen min sier at visdomstenner er det ingen vits i å ha... Da jeg fjerna de oppe tok jeg begge på en gang.. De nede måtte fjernes en og en.. auaua! Var blå og gul etterpå!

Anne Margrethe sa...

Skjææærte du visdomstennene ut Annette?
Ja, ganske stolt jeg ikke hadde noen hull Kenneth ;)

Anonym sa...

Ja tror jeg skar ut 3 av 4. Den ene var kommet litt ut!

Anonym sa...

Høres ikke godt ut! Når kommer du til Oslo? Jeg er på Borgen i 9 dager fra nu :) Snakkes vi snart?!
God helg :)

Vegard sa...

Hmmm... Har Kenneth fått jobb i Skien? Flytter du dit sannsynligvis?

Anonym sa...

Nope, blir nok IKKE Skien, som vel var poenget i bloggen...