onsdag, januar 17, 2007

Mon tro om det ikke skjer så mye i livet mitt, siden jeg ikke får til å skrive noe...
Uansatt.. har slått Kenneth i bowling siden sist, er jo verdt å nevne ;)
Noe jeg har tenkt på når jeg har lest en del blogger, er at det trenger ikke nødvendigvis ha skjedd så mye til at de skriver et langt innlegg. Det er heller kunsten til å skrive om alt og ingenting som gjelder... Og det beste er jo at det er sånne innlegg som ofte er morsomme å lese.

Nå skal jeg på skolen å lære om fiskeriøkonomi... hmm.. kanskje vi skal ha fisk til middag i dag?


3 kommentarer:

VegårshEirik sa...

du skreiv: Noe jeg har tenkt på når jeg har lest en del blogger, er at det trenger ikke nødvendigvis ha skjedd så mye til at de skriver et langt innlegg. Det er heller kunsten til å skrive om alt og ingenting som gjelder... Og det beste er jo at det er sånne innlegg som ofte er morsomme å lese.

Mitt svar: TAKK!!!! Endelig noen som skjønner blogging!!.....hehe...for all del, d kan være moro å holde seg oppdatert på hva som skjer...men viss hvert eineste blogginnlegg ska være ei oppramsing a siste vekas hendelser, så kan d bli tørt for alle andre enn dei nærmeste (som ofte har vært me på dei samme hendelsene...)

(bare noen få tanker som e har hatt LENGE, men som e knapt har tørt å legge ut på nettet....)

Anne Margrethe sa...

Hehe, tenkte ikke at det var noe farlig å skrive det jeg Eirik... Nå er jeg nok jeg ganske dårlig til å skrive morsomme innlegg om alt og ingenting... Blir mye oppramsing av hendelser i livet mitt, men skal fra nå av prøve å skrive litt mer tull :P

Anonym sa...

Du sier jo mye tull til vanlig, så det bør du klare