onsdag, januar 17, 2007

"Normal" mat at jeg ikke liker

Erter
Tomat
Champignon (offer staves det så rart...?)
Oliven
H-melk
Riskrem
Gele
Karamel pudding
Sylteagurk
Sursild
Blåskjell
Joikakaker
Trøndersodd
Fetaost (men jeg vil venne meg til det)
Molter

Jeg har virkelig vridd hjernen for å skrive denne listen... Jeg har helt sikkert glemt noe, men mener selv jeg liker det meste... Tenk så greit hvis venner, familie og ikke minst kjæreste kunne skrevet en sånn liste, så kunne vi tatt hensyn til hverandre i matlagingen. Litt tungvindt kanskje...


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke cherrytomater heller? Jeg elsker det! Nam nam!!! :-) Gele, karamellpudding, riskrem og joika er jo også ganske godt!!!! Bror din liker godt erter ;-)

Anne Margrethe sa...

Nope, ingen cherrytomater.. det ser veldig godt ut, men der lyver utseende gitt! GM + erter = ikke bra... ;)

Anonym sa...

særing...

Anne Margrethe sa...

Skriv en liste du da Kenneth, så skal vi se hvem som er sær av oss ;)

Anonym sa...

Ikke karamellpudding?? Det var kjipt.... 98%sjans for at du får det i bryllupet... Overlever du? Eller skal vi lage en spesialdesert il deg?? ;)

Anne Margrethe sa...

Hehe... jeg overlever karamellpudding :) Jeg er ikke SÅ sær at jeg ikke kan spise det i selskap o.l.