onsdag, oktober 18, 2006

I morra skjer det!!

Bildet er nok kjent fra tidligere. Ja, det er min søster Inger Brit som venter en liten. Og det har ho gjort en stund nå... ja faktisk 11 dager over tida! Så i morra drar ho til sykehuset, og ho fødslen skal dras i gang...(eller hva de gjør, hehe. Kan noen si meg hvordan det fungerer egentlig?)
Så da blir ho mamma, og Thomas pappa 19.oktober :) Gleder meg så til det lille mirakle kommer til verden! Det blir stort for tante Anne Margrethe!
Jeg legger ut bilde så fort jeg får et!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vet jeg vet jeg vet...!! Den ene legen setter seg oppå magen hennes og så hopper han opp og ned mens den andre legen tar imot når babyen plutselig *scwopper* ut!! Hehe...
Eller så er de skikkeli strenge med babyen og sier - "NÅ ER DET NOK! Kom deg ut!" Og da kommer han smygende ut...
Hehehe...
Lykke til tante Anne. Klem fra Alette