onsdag, oktober 04, 2006


REKER!!!



Siden det var så mye diskusjon rundt reker i kommentarene på forgje innlegg, ble jeg innspirert til å skrive litt om reker. I værtfall legge ut et bilde...
For reker er godt! Det er MIN mening!
Men jeg er ingen storspiser av reker, det er bare til de riktige anledningene. Kjøpte faktisk et rekespann for noen uker siden, tenkte det var super godt på skiva. Det var greit nok, men jeg vil nok anbefale reker kun til "festlig lag", IKKE ferdig pillede!! For all del.. da er hele sjarmen med å spise reker borte. Det var litt om min mening om reker, eller rrrægå om du vil!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Enig! Å renske de selv er det kjekkeste!! Vi var på besøk hos en tidligere Tryggheimlærer..... (jeg trodde GM var allergisk) ... men neida... han åt som en hest! :-)

Snakkes i morgen! Vi er klar for tur! Må rydde litt og vaske klær først!!

Anonym sa...

Halla!
Kjempekoselig å få "comment" fra deg på bloggen min. Håper du har det bra. Jeg har hende fulle her i Kristiansand, menkoser meg. Sier ifra neste gang jeg kommer vettu :)
Visste du forresten at jøder ikke kan spise reker? Stakkars folk. hihi.
Jaja, kos deg i høstmørket :D Klem

Anne Margrethe sa...

Annette: Godt GM ikke er allergisk lenger da, men det er vel kanskje værre med krabber, eller? mmm, krabber, og hummer.. det er saker det! Snakkes i morra ja :)

Liv Randi: Stakkars jøder ja.. hvorfor? men gresshopper spiser de!!

Anonym sa...

Så vidt jeg vet så spiser ikke hester reker Annette, men jøder? Det er vel svin de ikke spiser... Men reker er jo noe svineri, så er vel derfor!