onsdag, oktober 11, 2006

ROSA!!!

Som dere ser er jeg gått over fra den rosa bloggen min til denne blå...
Jeg føler mitt rosa-stadie er over! Eller, har jeg noen gang likt rosa??
Etter mye leting blant bilder på datan fant jeg fram til dette... Iført en deilig rosa genser. Men utenom utkledning går jeg lite med rosa. Jeg kjøpte en rosa genser i fjor, har kun gått med den en dag.

Jeg har alltid vært motstander av rosa. Det er veldig søtt på små jenter. Jeg er ikke liten, altså; jeg kler ikke rosa.
Første skoledag hadde alle jentene i klassen rosa sekk, men ikke Anne Margrethe, neida, min var svart med noen mørkelilla streker!
Det var da det begynnte... Så tøff som jeg var utalte jeg meg så sterkt som at jeg HATET rosa.
Jeg følte ettervært jeg ikke kunne stå for disse uttalelsene. Jeg fikk en mer positiv holdning og prøvde ut et par rosa gensere, lagde meg en rosa blogg og trivdes med det. Dette følte jeg ble en omvendelse for meg.
Helt til i går... Jeg trengte en forandring. Jeg følte meg ikke tilfreds hver gang jeg klikket meg inn på bloggen min. Noe var galt! Fargene, det var ikke meg..
Dermed gjorde jeg en forandring, enkelt og greit. Jeg kommer nok til å savne min gamle rosa side nå og da, men det kan jeg leve med. Rosa er prøvd ut.
Konklusjon: jeg trives best IKKE rosa!



11 kommentarer:

Anonym sa...

men sokkene langt opp over buksa liker du fortsatt...synes også at bloggen din blei bedre nå! Dritkul faktisk ;)

Anonym sa...

Jeg er sååå enig!! Gikk med rosa i dag for første gang på leeeenge... Tror aldri jeg gjør det igjen, du å folk så rart på meg...
-Alette

Anne Margrethe sa...

Men du har fortsatt rosa blogg Camilla ;) Godt du er fornøyd Kenneth!
I morra reiser jeg til Drangedal! Da blir det ingen oppdateringer her før over helga en gang. Så ha en strålende helg alle sammen!

Anonym sa...

Blått er tingen :D Liker den nye fargen din :D

Lekkert bilde...eg fekk litt flashback til ein viss konsert for snart HJELP 1,5 år siden....
Du å tiden FLYR!!!

Anne Margrethe sa...

Ja, samme genseren :) Tenk, den brukte mamma til hverdags i sin tid.. ubegripelig... hehe.

Anonym sa...

Hei hei! En liten kommentar til din kommentar på mitt "space"... Dette er andre gang idag jeg er inne på din blogg... Vanskelig å skrive oppgave... Håper du har det bra! Veldig gøy å lese litt på bloggen din! Og du er nok ikke så veldig rosa, nei... Og husk: du er alltid velkommen til oss i Prinsessealleen!! Prekææs...

Anonym sa...

hai.
jeg skal til london 9. til 14. november. vi kan jo treffes og gå på kafé der borte hvis det skulle være interresse for det..?

Anonym sa...

Kjekt med rosa... alle mine gensre er det... :-) Men så er jeg jo en liten søt pike da :-) Blæh!! Men føler kanskje rosa er litt mer sommerfarge da...hm.. Hvis eg ska ha på meg mørke farga ser eg jo ikke frisk ut. Høstshoppinga får komme senere.

Anne Margrethe sa...

Jepp, jeg er kjempeklar for å møtes i London Livmor!
Nå er helga over :( Har hatt en veldig koselig helg, det kommer blogg med bilder og snacks til uka!

Anonym sa...

Ååå Anne Margrethe, jeg husker den opptredenen din! Love lifts us up where we belong.. Jejeje! Du var så herlig der atte ;)

Anonym sa...

Takk for hilsen på bloggen min;P
For å sei de sånn så e du IKKJE den første som har glemt det...hehe...eg kan vel sei at de var bare Marte og Eirik så huska de av dere "Fredtun-folk"...hehe sånn så skjer...men de e tanken som teller...sjøl om den kom litt seint:D