mandag, oktober 09, 2006


Yeaa!! På søndag var Sander Benjamin, Annette, Geir Magne og jeg i dyreparken! Det var trivelig. Jeg har ikke sett så mange dyr mens jeg har vært i dyreparken før i allefall, pleier jo som regel å stå i kø til den uhyre morsomme tømmerenna, men den var stengt, noe som de fleste aktivitetene var. Vi hadde nok neppe funnet fram til alle dyra hvis ikke vi hadde hatt kartleser Sander Benjamin:
















Trommene i Mitt Afrika var også populære, aner vi en liten musiker?



"Ka sebran seie???"

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så stod vi i kø for den populære trampolina :-)

Anne Margrethe sa...

Ja, hehe.. Ikke minst! Husker du jeg tok en ufrivillig salto?

Anonym sa...

Selvfølgelig husker jeg det. Glemmer ikke et sjokkert ansikt med det første :-) Nå begynner home and away snart! Er skremmende hvor mye rart jeg ser på når jeg er her og venter :-)

Anonym sa...

Hva synes du om home and away AM? Er det rart å se på det? ;)

Anne Margrethe sa...

Er ikke noe rart med Home and away vel, IB måtte nok bare legge til at ho lissom syns det var rart...Nå høres det ut som JEG ser på Home and Away, men hender altså kanskje bare en gang i måneden at jeg ser en hel episode. Her går det heller i Hotel Cæsar ;)